Z900RS
2020
Z900RS
z900RS vám neponúka falošný životný štýl. Odovzdáva vám dedičstvo, ktoré doručuje dnešným jazdcom hodnoty minulosti v skutočne autentickom stroji Modern Classic. Duch legendy sedemdesiatych rokov – pôvodného kráľa Z1ky – sa nachádza v modeli Z900RS, aby uspokojil samotnú podstatu jazdca, ktorým sa práve stávate.
Cena (vr. DPH): – €
Zdvihový objem
948 cm³
Maximálny výkon
82 kW {111 PS} / 8 500 ot.
V ČIERNEJ FARBE TERAZ V NAŠEJ PREDAJNI
New Metallic Green
Metallic Graphite Gray
Metallic Diablo Black
DIZAJN
• Nadčasový štýl
Vďaka zmesi štýlových prvkov inšpirovaných Z1 a modernému spracovaniu – od ikonickej palivovej nádrže v tvare slzy až po inovatívny oválny LED zadný reflektor – ponúka Z900RS nadčasový vzhľad s vynikajúcou pozornosťou k detailu.
• Prístrojová doska s Multi-Funkčným LCD
Rýchlomer v analógovom prevedení a otáčkomer sú doplnené multifunkčným displejom LCD, ktorý dopĺňa vzhľad retro štýlu modernými funkciami. LCD displej je ľahko čitateľný, negatívny (biele písmená na čiernom pozadí).
• Koncové LED svetlo inšpirovaná Z1-tkou
Hladký dizajn celej sedlovky bol inšpirovaný „kačacím zobákom“ na Z1-tke.
• Okrúhle LED čelné svetlo
Mix retra and moderného dizajnu, veľké ?170 mm LED predné svetlo svieti bielym svetlom pre vynikajúcu viditeľnosť v noci.
• Disky kolies
Kolesá svojim vzhľadom imitujú klasické „špicové“ disky.
MOTOR A RÁM
• Jednoduchý a prehľadný systém motora
U naháčov je motor dôležitým štýlovým elementom. A Z900 RS s dizajnom svojho motora je správnym predstaviteľom svojej triedy.
• Silný radový štvorválec
Rovnako ako model Z900RS, model Z900RS CAFE je vybavený motorom In-Line Four s objemom 948cc – konfiguráciou motora, ktorá prináša vynikajúcu rovnováhu výkonu a ovládateľnosti. Vyladený je na nižší stredný rozsah otáčok.
• Starostlivo navrhnutý výfuk
Pri návrhu dizajnu výfuku bolo zvažovaných viac ako 20 rôznych variant, kým bol vybratý finálny dizajn
• Rám pre ľahkú ovládatelnost.
Tuhosť rámu a nastavenie geometrie podvozku poskytuje prirodzenú ovládateľnosť. Rovnako ako motor, aj podvozok reaguje preditktívne na jazdcove požiadavky.V súlade so svojou retro športovou charakteristikou je postoj Z900RS CAFE menej „prikrčený“ ako pri Z900.
• Prvý ladený výfuk od Kawasaki
Zatiaľ čo motory Kawasaki In-Line Four sú historicky preslávené svojimi skvelými výfukmi, prvýkrát Kawasaki uskutočnil špeciálny zvukový výskum na vytvorenie ideálneho výfuku. Navrhnutý tak, aby vyvolával reakciu vodiča, vyladenie zvuku sa zameriavalo na počiatočný zvuk motora, na voľnobeh a jazdu pri nízkej rýchlosti, v ktorej si najlepšie vychutnáte hlboký zvuk výfuku.
BRZDY A PODVOZOK
• Radiálne predné brdzy
Vpredu sú brzdové kotúče ?300 mm (účinný priemer: ?267 mm) uchytené protiľahlými monoblokovými strmeňmi s 4 piestikovým radiálnym uložením. Monoblokové predné brzdové strmene ponúkajú rýchly nábeh sily no úroveň brzdnej sily je veľmi ľahko ovládateľná a celková brzdná výkonnosť je vynikajúca. Monoblokové brdziče majú hliníkový povrch a laserové leptanie s logom Kawasaki, čo dodáva motocyklu vysoko kvalitný športový vzhľad.
• Radiálne brdziče
Hlavný valec prednej brzdy s radiálnym čerpadlom tiež prispieva k vynikajúcemu ovládaniu. Pre zvýšenie bezpečnosti pri brzdení je ABS štandardnou funkciou na modeli Z900RS CAFE.
• Horizontálny zádný tlmič
Hortizontálne uloženie zadného tlmiča výrazne zvyšuje efektívnosť tlmenia a umožnuje lepšiu centralizáciu hmotnosti.
ELEKTRONIKA A VÝBAVA
• Ergonómia
Na prispôsobenie sa každému jazdcovi ponúka Kawasaki sedadlo s príslušenstvom ERGO-FIT, ktoré znižuje výšku sedadla 35 mm. Potiahnutím posúvača zobrazte rozdiel.
• KTRC (Kawasaki TRaction Control)
• Assist & Slipper Clutch
• Duálne škrtiace klapky
• Indikátor ekonomickej jazdy
• ABS
ŠPECIFIKÁCIA
Typ motora | Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec |
---|---|
Zdvihový objem | 948 ccm |
Vŕtanie x zdvih | 73,4 x 56 mm |
Kompresný pomer | 10.8:1 |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilov |
Maximálny výkon | 82 kW {111 PS} / 8 500 ot. |
Maximálny krútiaci moment | 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6 500 ot. |
Mazanie | Tlakové mazanie s mokrou skriňou |
Palivový systém | Vstrekovanie: Ø 36 mm x 4 so škrtiacou klapkou |
Spotreba paliva | 5,3 l/100 km |
Štartovanie | Elektrické |
Prevodovka | 6-rýchlostná |
Pohon nápravy | Puzdrová reťaz |
Spojka | Mokrá viackotúčová |
Brzdy, predné | Dvojité plávajúce 300 mm kotúče. Štvorpiestikové radiálne brzdiče |
---|---|
Brzdy, zadné | 250 mm disk s jednopiestikovým brzdičom |
Odpruženie, predné | 41 mm obrátená vidlica s nastaviteľným pružením a predpätím |
Odpruženie, zadné | Horizontal Back-link, nastaviteľný tlmič s plynovým zásobníkom |
Pneumatika, predná | 120/70ZR17 M/C (58W) |
---|---|
Pneumatika, zadná | 180/55ZR17 M/C (73W) |
Typ rámu | Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou |
D x Š x V | 2 100 x 865 x 1 150 mm |
Rázvor kolies | 1 470 mm |
Svetlá výška | 130 mm |
Výška sedadla | 835 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 215 kg |
Celkový objem palivovej nádrže | 17 litrov |
FINANCOVANIE
Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.