VERSYS-X 300

2020

Versys-X 300


Versys X 300 spája veľký motorkársky dobrodružný štýl s malými prevádzkovými nákladmi. Podvozok na dlhé cesty, široký úchop a nízke sedlo pomáhajú ovládateľnosti stroja s dvojvalcom, zatiaľ čo originálne príslušenstvo vyhovuje potrebám pre dobrodružstvo alebo na jazdu mestom.

Cena (vr. DPH): 5 795 €

Farby:

Zdvihový objem

636 cm³

Maximálny výkon

95,4 kW {130 PS} / 13 500 ot.

Metallic Moondust Grey / Metallic Flat Spark Black  

cena- 5 795€

DIZAJN A ERGONÓMIA

• Robustné telo aj dobrodružný vzhľad dodávajú Versys-X 300 impozantný vzhľad a na rozdiel od cestných modelov, Versys vyzerá skvele aj mimo cesty.

• Aj keď Versys-X nebol primárne navrhnutý pre off-road, 19 „predné a 17“ zadné lúčové kolesá mu dávajú väcší schopnosti na nespevnených cestách, než je tomu u jeho silnejších bratov určených pre cestnú prevádzku.

 Širšie zadné sedadlo & Madla spolujazdca– Širšia zadná časť sedadla a ergonomické rúčky zaisťujú excelentné pohodlie spolujazdca, bez toho aby došlo k obmedzeniu pohodlého posedu jazdca. Zadná časť sedadla je plochá a spolu so zadným nosičom umožňuje jednoduché a bezpečné upevnenie batožiny.

• Veľký veterný štít– Kombinácia vyššia prednej kapotáže inšpirované expedičnými modely a vysokého veterného štítu zaisťuje excelentnú ochranu pred vetrom a prispieva k jazdnému komfortu pri dlhších cestách.

 Štíhla, vzpriamená jazdná pozícia a široká riadidlá Versys-X 300 umožňujú vysokú ovládateľnosť, rovnako tak ako jazdný komfort na dlhších trasách.

MOTOR A RÁM

• Výkonný paralelný dvojitý motor– Efektívne vyladený 249/296 cm3 paralelný dvojitý motor zaručuje pokojný točivý výkon pri nízkych a stredných otáčkach a silné zrýchlenie pri otáčkach vysokých.

 Spojka Assist & Slipper bola vyvinutá na základe spätnej väzby od pretekárov. Spojka používa dva typy vačiek, ktorý ponúka dve nové funkcie, ktoré nie sú dostupné u štandardných spojok.

• Veľmi tuhý chrbticový rám bol navrhnutý pre zvládanie externých šokov, čo prispieva k lepšie manipulácii na nespevnených cestách.

• Robustný rám je tiež schopný uniesť spolujazdca aj batožinu, vďaka čomu je Versys-X 300 veľmi schopným cestovným partnerom.

PODVOZOK

• Použitie tlmičov určených na dlhé trasy umožňuje zážitok z jazdy v mnohých rôznych jazdných situáciách. Tlmiče sú navrhnuté tak, aby ľahko absorbovali nerovnosti povrchu, a to aj pri jazde na nespevnenom povrchu.

ELEKTRONIKA A VÝBAVA

• Štýlová multifunkčná prístrojová doska sa vyznačuje veľkým analogovám tachometrom ohraničeným výstražnými kontrolkami na strane jednej a indikátorom zaradeného rýchlostného stupňa a multifunkčným LCD displejom na strane druhej. Spolu s vynikajúcim komfortom ponúka prístrojová doska rovnaký pocit ako je tomu u väčších modelov.

• Úzky dizajn 17-litrové nádrže uľahčuje jazdcom dosahout nohami na zem.

• Antihoppingová spojka
• Duálne škrtiace klapky
• Indikátor ekonomickej jazdy
• ABS

ŠPECIFIKÁCIA

Typ motora Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem 296 ccm
Vŕtanie x zdvih 62 x 49 mm
Kompresný pomer 10.6:1
Ventilový rozvod DOHC, 8 ventilov
Maximálny výkon 29,3 kW {40 PS} / 11 500 ot.
Maximálny krútiaci moment 25,7 N•m {2,6 kgf•m} / 10 000 ot.
Mazanie Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Palivový systém Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2 s duálnymi škrtiacimi klapkami
Spotreba paliva 4,1 l/ 100 km
Štartovanie Elektrické
Prevodovka 6-ti rychlostná
Pohon nápravy Puzdrová reťaz
Spojka Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy, predné Jeden 290 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Brzdy, zadné Jeden 220 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Odpruženie, predné 41 mm teleskopická vidlica
Odpruženie, zadné Bottom-Link Uni-Trak s plynovým tlmičom s nastaviteľným predpätím
Pneumatika, predná 100/90-19M/C 57S
Pneumatika, zadná 130/80-17M/C 65S
Typ rámu Chrbticový, oceľ s vysokou pevnosťou
D x Š x V 2 170 x 860 x 1 390 mm
Rázvor kolies 1 450 mm
Svetlá výška 180 mm
Výška sedadla 845 mm
Pohotovostná hmotnosť 170 kg
Celkový objem palivovej nádrže 17 litrov

FINANCOVANIE

Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.