Ninja ZX-10R KRT Replica
2020
Ninja ZX-10R KRT Replica
Na základe pretekárskeho stroja KRT, ktorý zaznamenáva rekordy a víťazstvá v Majstrovstvách sveta Superbikov Kawasaki postavila motorku, ktorá umožňuje širokej škále jazdcov, aby zažili vzrušenie z hľadania svojich limitov na okruhu. Zdokonalenie motora ponúka zvýšený výkon s ešte širším výkonovým pásmom, čo stroj približuje ešte viac k pretekárskemu špeciálu. Má k nemu tak blízko, že sa takmer stáva súčasťou oficiálneho tímu Kawasaki World Superbike.
Cena (vr. DPH): 17 695 €
Farby:
V ZELENEJ FARBE V CENE 17 695 €
DIZAJN A VÝBAVA
• Väčšia horná kapotáž zlepšuje aerodynamiku stroja, ktorý ponúka nižšie CDA (koeficient aerodynamického odporu) než predchádzajúci model. Zvýšená ochrana proti vetru (zníženie stresu z veterného nápora) umožňuje jazdcom hladko meniť pozíciu jazdy pri vstupe do zákruty pri jazde na trati.
• Ovládanie motorovej brzdy KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
• KCMF- napomáha jazdcovi sledovať jeho zmýšľanú dráhu v zákrute.
• Rýchloradenie KQS (Kawasaki Quick Shifter)
• Elektronicky ovládané škrtiace klapky
• IMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.
• Športová trakčná kontrola S-KTRC
• Jazdné režimy
• Indikátor ekonomickej jazdy
• Brzdový systém KIBS
• ABS
• Horizontálny zádný tlmič
MOTOR
• Traťovo zameraný 998 cm3, kvapalinou chladený, 4-taktný radový motor ponúka lineárny špičkový výkon. Pre maximálnu účinnosť jazdy na trati sa veľká pozornosť venovala zabezpečeniu optimálnej ovládateľnosti motora počas všetkých častí zákrut: spomalenie pri vjazde do zákruty, v polovici zákruty dosiahnuť stav pred zákrutou, a na konci zákruty otvorenie škrtiacej klapky. Špičkový krútiaci moment je vo vyššom spektre otáčok, čo eliminuje špičky krútiaceho momentu, ktoré sťažujú pre pretekárov jazdu.
BRZDY A PODVOZOK
• Ninja ZX-10R je vybavená novou prednou vidlicu vyvinutou spoločne so Showa pre šampionát WSBK.
• Duálne profi Brembo M50 monoblokové strmene pre uchopenie väčších 330 mm diskov, špeciálne upravená brzdová páčka a oceľové lanká závodnej kvality prinášajú silu brzdenia na ďalšej úrovneň.
• Revidovaná geometria – hlava riadenia je posunutá bližšie k jazdcovi, a dlhšia kyvná vidlica má väčšiu záťaž na prednej strane, na zlepšenie stability pri vjazde do zákruty, a zvyšuje istotu na okruhu.
• Nový odľahčený zadný tlmič Showa BFRC je ľahšia a kompaktnejšia verzia predošlého BFRC tlmiča.
• Dlhšia (+ 15,8 mm) kyvná vidlica prispieva k zvýšeniu hmotnosti na prednej strane.
ELEKTRONIKA
• Elektronické systémy riadenia na novej Ninja ZX-10R majú ešte väčšiu schopnosť spolupodieľať sa na ovládaní motocykla pri jazde. Takisto ponúkajú jazdcovi možnosť pocítiť, aké je to jazdiť na vysoko výkonnom superbike-u na hraniciach možností trate.
• BOSCH IMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.
• Špeciálne vyvinutý elektronický tlmič riadenia Öhlins poskytuje ideálne množstvo tlmenia na základe rýchlosti motocykla a stupni zrýchlenia alebo spomalenia. Revidované nastavenia boli optimalizované pre trať a kľukaté cesty.
• Rýchla prevodovka bezkontaktného typu umožňuje rýchle preradenie hore pre bezproblémové zrýchlenie. Dopĺňa zvýšený potenciál Ninja ZX-10R na okruhu.
ŠPECIFIKÁCIA
Typ motora | Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec |
---|---|
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vŕtanie x zdvih | 76 x 55 mm |
Kompresný pomer | 13.0:1 |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilov |
Maximálny výkon | 147,1 kW {200 PS} / 13 000 ot. |
Maximálny výkon s náporovým saním | 154,4 kW {210 PS} / 13 000 ot. |
Maximálny krútiaci moment | 113,5 N•m {11,6 kgf•m} / 11 500 ot. |
Mazanie | Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom |
Palivový systém | Vstrekovanie paliva: Ø 47 mm x 4 (Keihin) s duálnym vstrekovaním |
Štartovanie | Elektrické |
Prevodovka | Kazetová, 6-rýchlostná |
Pohon nápravy | Puzdrová reťaz |
Spojka | Mokrá viackotúčová, manuálna |
Brzdy, predné | Duálne poloplávajúce 330 mm kotúče Brembo. Strmeň: Brembo M50, duálny radiálne upevnený, 4-piestikový (hliník) |
---|---|
Brzdy, zadné | Jeden 220 mm kotúč. Strmeň: hliníkový piestik |
Odpruženie, predné | Ø 43 mm obrátená vidlica Balance Free Front Fork s externou tlmiacou komorou, plne nastaviteľná |
Odpruženie, zadné | Zavesenie Back-link s tlmičom BFRC lite, plne nastaviteľné |
Pneumatika, predná | 120/70ZR17M/C (58W) |
---|---|
Pneumatika, zadná | 190/55ZR17M/C (75W) |
Typ rámu | Rám typu twin spar, liaty hliník |
D x Š x V | 2 090 x 740 x 1 145 mm |
Rázvor kolies | 1 440 mm |
Svetlá výška | 145 mm |
Výška sedadla | 835 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 206 kg |
Celkový objem palivovej nádrže | 17 litrov |
FINANCOVANIE
Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.