Ninja H2 SX
2020
Ninja H2 SX
Zabudnite na všetko, čo ste si mysleli, že viete o Sport Touringu. Supercharged Ninja H2 SX a Ninja H2 SX SE prekročia kontinenty, hranice a horské priechody.
Cena (vr. DPH): od 18 995 €
Zdvihový objem
998 cm³
Maximálny výkon
147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.
Metallic Carbon Gray / Metallic Matte Carbon Gray
V CENE 18 995€
Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black / Emerald Blazed Green (SE) V CENE 21 995€
DIZAJN
• Ochrana proti vetru
Vysoké čelné sklo aj celokapotáž prispievajú k zvýšenej ochrane proti vetru aj športovému vzhĺadu Ninja H2SX.
• Uvoľnená, športové jazdecká pozícia
Jazdecká pozícia Ninja H2 SX navrhnutá pre komfortnú aj športovú jazdu zároveň.
komfortné sedadlá. Predné aj zadné sedadlá poskytujú dostatok komfortu, ktorý od športovo cestovné motorky očakávate.
MOTOR A RÁM
• Motor s kompresorom
Nesmierny potenciál mimoriadne kompaktného a účinného preplňovaného motora, ktorý bol kompletne vyvinutý priamo v Kawasaki, je najlepším svedectvom vysokej technologickej úrovne skupiny Kawasaki Heavy Industries.
• Nový Trellis rám
Ninja H2 SX má inovatívny trellis rám rovnako ako Ninja H2. Ale na to, aby mohla niesť pasažiera a batožinu, musel byť rám kompletne redesignovaný. Zvýšená rigidita a dlhší rázvor prinášajú stabilitu jazdy na diaľnici, zatiaľ čo uhol riadenia uľahčuje manévrovanie v nízkych rýchlostiach.
• Každodenné využiteľnosť a úchvatné zrýchlenie
Motor bol redesignovaný a výsledkom toho je jeho všestranný charakter, ktorý umožňuje uvoľnenú jazdu na dlhé vzdialenosti, ľahkú ovládateľnosť pri pomalých rýchlostiach a vzrušujúce zrýchlenie, ktoré môže priniesť iba preplňovaný motor.
BRZDY A PODVOZOK
• Plne nastaviteľný podvozok
Superšportové plne nastaviteľný predné aj zadné tlmiče prinášajú kombináciu jazdného komfortu aj športového výkonu ideálneho pre street riging aj cestovanie.
ELEKTRONIKA A VÝBAVA
• KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitoruje motor a podvozok počas jazdy v zákrute.
• V kombinácii s vlastným dynamickým modelovacím programom Kawasaki umožňuje jednotka merania zotrvačnosti (IMU) ešte precíznejšie monitorovať podvozok
• Vďaka elektronicky ovládaným škrtiacim klapkám dodáva riadiaca jednotka do motora ideálne množstvo paliva a vzduchu.
• Antihoppingová spojka navrhnutá podľa závodnej technológie. Geniálna konštrukcia, ktorá spája ako zníženie brzdného účinku, tak aj samozamykanie pre lepší prenos výkonu, a ľahší chod spojkovej páčky.
• 3-režimová KTRC (Kawasaki TRaction Control), je najpokročilejší systém kontroly trakcie od Kawasaki, ktorý je vhodný pre rôzne štýly jazdy od športovej až po cestovnú.
• Výberom z viacerých jazdných režimov prispôsobíte charakteristiky motora aktuálnej jazdnej situácii.
• Funkcia tempomatu udržiava konštantnú rýchlosť vozidla, čím znižuje únavu jazdca pri dlhých cestách a zvyšuje jeho pohodlie.
• Indikátor ekonomickej jazdy sa objaví na prístrojovej doske ak vozidlo dosahuje ideaálnu spotrebu paliva a podporuje tým efektívnu a zároven úspornú jazdu.
• ERGO-FIT je medzičlánok umožnujúci širokej škále jazdcov zžiť sa s ich motocyklom.
• Systém KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) je precízny brzdový systém vyvinutý priamo pre superšporty.
• Systém ABS (Anti-lock Brake System) bráni zablokovaniu kolies pri brzdení a tým zaisťuje stabilný výkon brzdového systému.
ŠPECIFIKÁCIA
Typ motora | Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec s kompresorom |
---|---|
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vŕtanie x zdvih | 76 x 55 mm |
Kompresný pomer | 11.2:1 |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilov |
Maximálny výkon | 147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot. |
Maximálny krútiaci moment | 137,3 N•m {14 kgf•m} / 9 500 ot. |
Mazanie | Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom |
Palivový systém | Vstrekovanie: Ø 40 mm x 4 s dvojitým vstrekovaním |
Spotreba paliva | 5,7 l/ 100 km |
Štartovanie | Elektrické |
Prevodovka | 6-rýchlostná s radiacimi objímkami |
Pohon nápravy | Puzdrová reťaz |
Spojka | Mokrá viackotúčová, manuálna |
Brzdy, predné | Duálne poloplávajúce 330 mm kotúče. Strmeň: duálny radiálne upevnený, monoblok, 4-piestikový |
---|---|
Brzdy, zadné | Jeden 250 mm kotúč. Strmeň: 2-piestikový |
Odpruženie, predné | 43 mm obrátená vidlica s nastaviteľným tlmením a odskokom tlmiča, s nastaviteľným predpätím pružiny |
Odpruženie, zadné | Nové zavesenie Uni-Trak s plynovým tlmičom, duálny rozsah tlmenia a odskoku tlmiča (vysoká/nízka rýchlosť), nastaviteľné predpätie |
Pneumatika, predná | 120/70ZR17M/C (58W) |
---|---|
Pneumatika, zadná | 190/55ZR17M/C (75W) |
Typ rámu | Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou, s montážnou doskou pre kyvnú vidlicu |
D x Š x V | 2 135 x 775 x 1 205 mm |
Rázvor kolies | 1 480 mm |
Svetlá výška | 130 mm |
Výška sedadla | 835 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 256 kg |
Celkový objem palivovej nádrže | 19 litrov |
FINANCOVANIE
Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.