Ninja ZX-10R SE
Ninja ZX-10R SE
V rukách Jonatha Reu Ninja ZX-10RR dosiahla titul vo WorldSBK 2017. Teraz sa k tomuto stroju a štandardnej Ninja ZX-10R pripája nový stroj s polo-aktívnym elektronickým pružením – Ninja ZX10-R SE. Ninja ZX-10R SE je vybavená prednými a zadnými pružiacimi jednotkami Showa a je prvým strojom, ktorý je vybavený systémom Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS).
JEDNODUCHO NAJRÝCHLEJŠIA NA TRATI
Ťaží zo znalostí tímu Kawasaki Racing, rovnako ako z pokračujúceho výskumu a vývoja. Nová Ninja ZX-10R je najbližšie k vysoko modernej továrenskej Superbike Kawasaki. Teraz ponúka ešte väčší výkon navrhnutý na dosiahnutie ešte lepších časov na trati.
Cena (vr. DPH): 22 996 €
Farby:
V ČIERNEJ FARBE V CENE 22 996 €
DIZAJN
• Väčšia horná kapotáž zlepšuje aerodynamiku stroja, ktorý ponúka nižšie CDA (koeficient aerodynamického odporu) než predchádzajúci model. Zvýšená ochrana proti vetru (zníženie stresu z veterného nápora) umožňuje jazdcom hladko meniť pozíciu jazdy pri vstupe do zákruty pri jazde na trati.
MOTOR A RÁM
• Traťovo zameraný 998 ccm, kvapalinou chladený, 4-taktný radový motor ponúka lineárny špičkový výkon. Pre maximálnu účinnosť jazdy na trati sa veľká pozornosť venovala zabezpečeniu optimálnej ovládateľnosti motora počas všetkých častí zákrut: spomalenie pri vjazde do zákruty, v polovici zákruty dosiahnuť stav pred zákrutou, a na konci zákruty otvorenie škrtiacej klapky. Špičkový krútiaci moment je vo vyššom spektre otáčok, čo eliminuje špičky krútiaceho momentu, ktoré sťažujú pre pretekárov jazdu.
• Revidovaná geometria – hlava riadenia je posunutá bližšie k jazdcovi, a dlhšia kyvná vidlica má väčšiu záťaž na prednej strane, na zlepšenie stability pri vjazde do zákruty, a zvyšuje istotu na okruhu
• Dlhšia (+ 15,8 mm) kyvná vidlica prispieva k zvýšeniu hmotnosti na prednej strane.
BRZDY A PODVOZOK
• Ninja ZX-10R je vybavená novou prednou vidlicu vyvinutou spoločne so Showa pre šampionát WSBK.
• Duálne profi Brembo M50 monoblokové strmene pre uchopenie väčších ?330 mm diskov, špeciálne upravená brzdová páčka a oceľové lanká závodnej kvality prinášajú silu brzdenia na ďalšej úrovneň.
• Nový odľahčený zadný tlmič Showa BFRC je ľahšia a kompaktnejšia verzia predošlého BFRC tlmiča.
• Horizontálny zadný tlmič
ELEKTRONIKA A VÝBAVA
• Elektronické systémy riadenia na novej Ninja ZX-10R majú ešte väčšiu schopnosť spolupodieľať sa na ovládaní motocykla pri jazde. Takisto ponúkajú jazdcovi možnosť pocítiť, aké je to jazdiť na vysoko výkonnom superbike-u na hraniciach možností trate.
• BOSCH IMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.
• Špeciálne vyvinutý elektronický tlmič riadenia Öhlins poskytuje ideálne množstvo tlmenia na základe rýchlosti motocykla a stupni zrýchlenia alebo spomalenia. Revidované nastavenia boli optimalizované pre trať a kľukaté cesty.
• Rýchla prevodovka bezkontaktného typu umožňuje rýchle preradenie hore pre bezproblémové zrýchlenie.
• Elektronicky ovládané škrtiace klapky
• Rýchloradenie KQS (Kawasaki Quick Shifter)
• Ovládanie motorovej brzdy KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
• KCMF- napomáha jazdcovi sledovať jeho zmýšľanú dráhu v zákrute.
• Športová trakčná kontrola S-KTRC
• Jazdné režimy
• Indikátor ekonomickej jazdy
• Brzdový systém KIBS
• ABS
ŠPECIFIKÁCIA
Typ motora | Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec |
---|---|
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vŕtanie x zdvih | 76 x 55 mm |
Kompresný pomer | 13.0:1 |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilov |
Maximálny výkon | 147,1 kW {200 PS} / 13 000 ot. |
Maximálny výkon s náporovým saním | 154,4 kW {210 PS} / 13 000 ot. |
Maximálny krútiaci moment | 113,5 N•m {11,6 kgf•m} / 11 500 ot. |
Mazanie | Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom |
Palivový systém | Vstrekovanie paliva: Ø 47 mm x 4 (Keihin) s duálnym vstrekovaním |
Spotreba paliva | 5,9 l/100 km |
Štartovanie | Elektrické |
Prevodovka | Kazetová, 6-rýchlostná |
Pohon nápravy | Puzdrová reťaz |
Spojka | Mokrá viackotúčová, manuálna |
Brzdy, predné | Duálne poloplávajúce 330 mm kotúče Brembo. Strmeň: Brembo M50, duálny radiálne upevnený, 4-piestikový (hliník) |
---|---|
Brzdy, zadné | Jeden 220 mm kotúč. Strmeň: hliníkový piestik |
Odpruženie, predné | Ø 43 mm obrátená vidlica Balance Free Front Fork s externou tlmiacou komorou, plne nastaviteľná |
Odpruženie, zadné | Horizontal Back-link, BFRC lite plynom plnený tlmič, KECS-nastaviteľná kompresia a nastaviteľný tlmič a pružina. |
Pneumatika, predná | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
---|---|
Pneumatika, zadná | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
Typ rámu | Rám typu twin spar, liaty hliník |
D x Š x V | 2 090 x 740 x 1 145 mm |
Rázvor kolies | 1 440 mm |
Svetlá výška | 145 mm |
Výška sedadla | 835 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 208 kg |
Celkový objem palivovej nádrže | 17 litrov |
FINANCOVANIE
Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.