Ninja ZX-10R SE

2018

Ninja ZX-10R SE


V rukách Jonatha Reu Ninja ZX-10RR dosiahla titul vo WorldSBK 2017. Teraz sa k tomuto stroju a štandardnej Ninja ZX-10R pripája nový stroj s polo-aktívnym elektronickým pružením – Ninja ZX10-R SE. Ninja ZX-10R SE je vybavená prednými a zadnými pružiacimi jednotkami Showa a je prvým strojom, ktorý je vybavený systémom Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS).

JEDNODUCHO NAJRÝCHLEJŠIA NA TRATI

Ťaží zo znalostí tímu Kawasaki Racing, rovnako ako z pokračujúceho výskumu a vývoja. Nová Ninja ZX-10R je najbližšie k vysoko modernej továrenskej Superbike Kawasaki. Teraz ponúka ešte väčší výkon navrhnutý na dosiahnutie ešte lepších časov na trati.

Cena (vr. DPH): 22 996 € 

Farby:

V ČIERNEJ FARBE V CENE 22 996 € 

DIZAJN

Väčšia horná kapotáž zlepšuje aerodynamiku stroja, ktorý ponúka nižšie CDA (koeficient aerodynamického odporu) než predchádzajúci model. Zvýšená ochrana proti vetru (zníženie stresu z veterného nápora) umožňuje jazdcom hladko meniť pozíciu jazdy pri vstupe do zákruty pri jazde na trati.

MOTOR A RÁM

•  Traťovo zameraný 998 ccm, kvapalinou chladený, 4-taktný radový motor ponúka lineárny špičkový výkon. Pre maximálnu účinnosť jazdy na trati sa veľká pozornosť venovala zabezpečeniu optimálnej ovládateľnosti motora počas všetkých častí zákrut: spomalenie pri vjazde do zákruty, v polovici zákruty dosiahnuť stav pred zákrutou, a na konci zákruty otvorenie škrtiacej klapky. Špičkový krútiaci moment je vo vyššom spektre otáčok, čo eliminuje špičky krútiaceho momentu, ktoré sťažujú pre pretekárov jazdu.

• Revidovaná geometria – hlava riadenia je posunutá bližšie k jazdcovi, a dlhšia kyvná vidlica má väčšiu záťaž na prednej strane, na zlepšenie stability pri vjazde do zákruty, a zvyšuje istotu na okruhu

• Dlhšia (+ 15,8 mm) kyvná vidlica prispieva k zvýšeniu hmotnosti na prednej strane.

BRZDY A PODVOZOK

Ninja ZX-10R je vybavená novou prednou vidlicu vyvinutou spoločne so Showa pre šampionát WSBK.

• Duálne profi Brembo M50 monoblokové strmene pre uchopenie väčších ?330 mm diskov, špeciálne upravená brzdová páčka a oceľové lanká závodnej kvality prinášajú silu brzdenia na ďalšej úrovneň.

• Nový odľahčený zadný tlmič Showa BFRC je ľahšia a kompaktnejšia verzia predošlého BFRC tlmiča.

• Horizontálny zadný tlmič

ELEKTRONIKA A VÝBAVA

•  Elektronické systémy riadenia na novej Ninja ZX-10R majú ešte väčšiu schopnosť spolupodieľať sa na ovládaní motocykla pri jazde. Takisto ponúkajú jazdcovi možnosť pocítiť, aké je to jazdiť na vysoko výkonnom superbike-u na hraniciach možností trate.

• BOSCH IMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.

• 
Špeciálne vyvinutý elektronický tlmič riadenia Öhlins poskytuje ideálne množstvo tlmenia na základe rýchlosti motocykla a stupni zrýchlenia alebo spomalenia. Revidované nastavenia boli optimalizované pre trať a kľukaté cesty.

• Rýchla prevodovka bezkontaktného typu umožňuje rýchle preradenie hore pre bezproblémové zrýchlenie.

• Elektronicky ovládané škrtiace klapky
• Rýchloradenie KQS (Kawasaki Quick Shifter)
• Ovládanie motorovej brzdy KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
• KCMF- napomáha jazdcovi sledovať jeho zmýšľanú dráhu v zákrute.
• Športová trakčná kontrola S-KTRC
• Jazdné režimy
• Indikátor ekonomickej jazdy
• Brzdový systém KIBS
• ABS

ŠPECIFIKÁCIA

Typ motora Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem 998 ccm
Vŕtanie x zdvih 76 x 55 mm
Kompresný pomer 13.0:1
Ventilový rozvod DOHC, 16 ventilov
Maximálny výkon 147,1 kW {200 PS} / 13 000 ot.
Maximálny výkon s náporovým saním 154,4 kW {210 PS} / 13 000 ot.
Maximálny krútiaci moment 113,5 N•m {11,6 kgf•m} / 11 500 ot.
Mazanie Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom
Palivový systém Vstrekovanie paliva: Ø 47 mm x 4 (Keihin) s duálnym vstrekovaním
Spotreba paliva 5,9 l/100 km
Štartovanie Elektrické
Prevodovka Kazetová, 6-rýchlostná
Pohon nápravy Puzdrová reťaz
Spojka Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy, predné Duálne poloplávajúce 330 mm kotúče Brembo. Strmeň: Brembo M50, duálny radiálne upevnený, 4-piestikový (hliník)
Brzdy, zadné Jeden 220 mm kotúč. Strmeň: hliníkový piestik
Odpruženie, predné Ø 43 mm obrátená vidlica Balance Free Front Fork s externou tlmiacou komorou, plne nastaviteľná
Odpruženie, zadné Horizontal Back-link, BFRC lite plynom plnený tlmič, KECS-nastaviteľná kompresia a nastaviteľný tlmič a pružina.

 

 

Pneumatika, predná 120/70 ZR17 M/C (58W)
Pneumatika, zadná 190/55 ZR17 M/C (75W)
Typ rámu Rám typu twin spar, liaty hliník
D x Š x V 2 090 x 740 x 1 145 mm
Rázvor kolies 1 440 mm
Svetlá výška 145 mm
Výška sedadla 835 mm
Pohotovostná hmotnosť 208 kg
Celkový objem palivovej nádrže 17 litrov

 

 

FINANCOVANIE

Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.