Ninja H2 SX

2020

Ninja H2 SX


Zabudnite na všetko, čo ste si mysleli, že viete o Sport Touringu. Supercharged Ninja H2 SX a Ninja H2 SX SE prekročia kontinenty, hranice a horské priechody.

Cena (vr. DPH):  od 18 995 €

Farby:

Zdvihový objem

998 cm³

Maximálny výkon

147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.

Metallic Carbon Gray / Metallic Matte Carbon Gray
V CENE 18 995€

Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black / Emerald Blazed Green (SE) V CENE 21 995€

DIZAJN

 Ochrana proti vetru
Vysoké čelné sklo aj celokapotáž prispievajú k zvýšenej ochrane proti vetru aj športovému vzhĺadu Ninja H2SX.

• Uvoľnená, športové jazdecká pozícia
Jazdecká pozícia Ninja H2 SX navrhnutá pre komfortnú aj športovú jazdu zároveň.
komfortné sedadlá. Predné aj zadné sedadlá poskytujú dostatok komfortu, ktorý od športovo cestovné motorky očakávate.

MOTOR A RÁM

•  Motor s kompresorom
Nesmierny potenciál mimoriadne kompaktného a účinného preplňovaného motora, ktorý bol kompletne vyvinutý priamo v Kawasaki, je najlepším svedectvom vysokej technologickej úrovne skupiny Kawasaki Heavy Industries.

•  Nový Trellis rám
Ninja H2 SX má inovatívny trellis rám rovnako ako Ninja H2. Ale na to, aby mohla niesť pasažiera a batožinu, musel byť rám kompletne redesignovaný. Zvýšená rigidita a dlhší rázvor prinášajú stabilitu jazdy na diaľnici, zatiaľ čo uhol riadenia uľahčuje manévrovanie v nízkych rýchlostiach.

•  Každodenné využiteľnosť a úchvatné zrýchlenie
Motor bol redesignovaný a výsledkom toho je jeho všestranný charakter, ktorý umožňuje uvoľnenú jazdu na dlhé vzdialenosti, ľahkú ovládateľnosť pri pomalých rýchlostiach a vzrušujúce zrýchlenie, ktoré môže priniesť iba preplňovaný motor.

BRZDY A PODVOZOK

 Plne nastaviteľný podvozok
Superšportové plne nastaviteľný predné aj zadné tlmiče prinášajú kombináciu jazdného komfortu aj športového výkonu ideálneho pre street riging aj cestovanie.

ELEKTRONIKA A VÝBAVA

• KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitoruje motor a podvozok počas jazdy v zákrute.

• V kombinácii s vlastným dynamickým modelovacím programom Kawasaki umožňuje jednotka merania zotrvačnosti (IMU) ešte precíznejšie monitorovať podvozok

• Vďaka elektronicky ovládaným škrtiacim klapkám dodáva riadiaca jednotka do motora ideálne množstvo paliva a vzduchu.

• Antihoppingová spojka navrhnutá podľa závodnej technológie. Geniálna konštrukcia, ktorá spája ako zníženie brzdného účinku, tak aj samozamykanie pre lepší prenos výkonu, a ľahší chod spojkovej páčky.

• 3-režimová KTRC (Kawasaki TRaction Control), je najpokročilejší systém kontroly trakcie od Kawasaki, ktorý je vhodný pre rôzne štýly jazdy od športovej až po cestovnú.

• Výberom z viacerých jazdných režimov prispôsobíte charakteristiky motora aktuálnej jazdnej situácii.

• Funkcia tempomatu udržiava konštantnú rýchlosť vozidla, čím znižuje únavu jazdca pri dlhých cestách a zvyšuje jeho pohodlie.

• Indikátor ekonomickej jazdy sa objaví na prístrojovej doske ak vozidlo dosahuje ideaálnu spotrebu paliva a podporuje tým efektívnu a zároven úspornú jazdu.

• ERGO-FIT je medzičlánok umožnujúci širokej škále jazdcov zžiť sa s ich motocyklom.

• Systém KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) je precízny brzdový systém vyvinutý priamo pre superšporty.

• Systém ABS (Anti-lock Brake System) bráni zablokovaniu kolies pri brzdení a tým zaisťuje stabilný výkon brzdového systému.

ŠPECIFIKÁCIA

Typ motora Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec s kompresorom
Zdvihový objem 998 ccm
Vŕtanie x zdvih 76 x 55 mm
Kompresný pomer 11.2:1
Ventilový rozvod DOHC, 16 ventilov
Maximálny výkon 147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.
Maximálny krútiaci moment 137,3 N•m {14 kgf•m} / 9 500 ot.
Mazanie Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom
Palivový systém Vstrekovanie: Ø 40 mm x 4 s dvojitým vstrekovaním
Spotreba paliva 5,7 l/ 100 km
Štartovanie Elektrické
Prevodovka 6-rýchlostná s radiacimi objímkami
Pohon nápravy Puzdrová reťaz
Spojka Mokrá viackotúčová, manuálna

 

Brzdy, predné Duálne poloplávajúce 330 mm kotúče. Strmeň: duálny radiálne upevnený, monoblok, 4-piestikový
Brzdy, zadné Jeden 250 mm kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Odpruženie, predné 43 mm obrátená vidlica s nastaviteľným tlmením a odskokom tlmiča, s nastaviteľným predpätím pružiny
Odpruženie, zadné Nové zavesenie Uni-Trak s plynovým tlmičom, duálny rozsah tlmenia a odskoku tlmiča (vysoká/nízka rýchlosť), nastaviteľné predpätie
Pneumatika, predná 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná 190/55ZR17M/C (75W)
Typ rámu Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou, s montážnou doskou pre kyvnú vidlicu
D x Š x V 2 135 x 775 x 1 205 mm
Rázvor kolies 1 480 mm
Svetlá výška 130 mm
Výška sedadla 835 mm
Pohotovostná hmotnosť 256 kg
Celkový objem palivovej nádrže 19 litrov

 

FINANCOVANIE

Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.