Ninja 400

2020

Ninja 400


Nová Ninja 400 oblečená v ostrom novom štýle Ninja je ľahšia a výkonnejšia ako jej predchodca. Nielenže ponúka ohromujúci vzhľad, silnejší výkon, ľahké a predvídateľné ovládanie, ale uvoľnená, športová jazdecká pozícia poskytuje mnoho zábavy počas jazdy.

Cena (vr. DPH): 5 995 €

Farby:

V ZELENEJ FARBE TERAZ V NAŠEJ PREDAJNI

V ZELENEJ FARBE V CENE 5 995 €

V ČIERNEJ FARBE V CENE 5 995 €

DIZAJN

Ninja style- Vzhľad bol vždy silnou stránkou modelov Ninja.

•  Nová Ninja 400 sa môže pochváliť futuristickým novým štýlom Ninja inšpirovaným mocnou Ninja H2. Kapotáž priťahuje pozornosť a vytvára dojem väčšieho stroja. Tento dojem je posilnený špičkovým dizajnom a vynikajúcim tvarom a povrchom, ktoré sú porovnateľné s motocyklami z triedy väčších kubatúr.

•  Dvojité LED čelné osvetlenie- Okrem toho, že prispievajú k ostrejšiemu vzhľadu Ninja 400, LED svetlomety (každý s nízkym a vysokým lúčom), sú vysoko viditeľné a ponúkajú výrazne zvýšený jas).

•  High-Grade Cockpit – Ninja 400 je vybavený rovnakým prístrojovkou ako Ninja 650, čo prispieva k vysokej kvalite kokpitu. Sofistikovaný dizajn prístroja je vybavený veľkým analógovým otáčkomerom obklopeným výstražnými svietidlami na jednej strane a indikátorom polohy prevodových stupňov a multifunkčným displejom LCD na druhej strane.

MOTOR A RÁM

•  Úplne nový 399 cm3 motor– Ninja 400 prináša vyváženosť výkonu a ovládateľnosti. Nový motor ponúka vyšší výkon pri všetkých otáčkach v porovnaní s jeho predchodcom. Hladká predvídateľná odozva prispieva k ľahko ovládateľnému charakteru motora.

•  Kompaktnosť, účinnosť a ľahká váha– Navrhovanie motora od začiatku umožnilo optimalizáciu rozloženia motora vzhľadom na jeho veľkosť, hmotnosť a účinnosť. Nová jednotka je porovnateľná s veľkosťou motora Ninja 250. Početné snahy o zníženie hmotnosti udržujú váhu na minime – napriek väčšiemu objemu.

•  Nová spojka – Kompaktnejšia spojka (?139 mm >> ?125 mm) s menej tuhými ovládacími doskami ponúka extrémne ľahký pocit na páke a má širší rozsah záberu, čo uľahčuje ovládanie.

•  Nový kryt ventilátora chladiča – Kryt ventilátora chladiča smeruje teplo z motora od jazdca, čo prispieva k pohodliu jazdca. Vďaka novému dizajnu je horúci vzduch väčšinou vedený po stranách.

•  Lehký Trellisův rám – Ninja 400 má rebrinovú konštrukciu podobnú konštrukcii Ninji H2. Výkonná analýza dynamickej tuhosti spoločnosti Kawasaki bola použitá na zaistenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Motor je pevne namontovaný a používa sa ako nosný prvok. Nový dizajn rámu významne prispieva k jeho nízkej hmotnosti.

BRZDY A PODVOZOK

Predná brzda– ?310 mm (rovnakej veľkosti disku použitého na modeli ZZR 1400) ponúka poloplávajúci predný disk Ninja 400 bezpečnú brzdnú silu. Nový nový hlavný valec prednej brzdy pomáha eliminovať neefektívne nárazy, čo prispieva k ovládateľnosti. Ninja 400 je vybavená najnovšou jednotkou ABS od spoločnosti Nissin, ktorá je kompaktná a ľahká.

Zadná brzda– Zadný kotúč ?220 mm používa dvojpiestik s veľkými piestami.

Kolesá– Štýlový hviezdicový model s 5-lúčovými kolesami, podobne ako u modelu Ninja 650, prispieva k nízkej hmotnosti aich tuhosť zvyšuje stabilitu v zákrutách.

Predná vidlica– Zvýšená tuhosti vidlice a uhol sklonu tlmičov prispievajú k ľahkému ovládaniu.

Zadný tlmič– Revidované pomery spojenia a nastavenia zadného zavesenia prispievajú k vysoko kvalitnému pocitu z jazdy.
Nastaviteľnosť predpätia v 5 úrovniach umožňuje jazdcom nastaviť tuhosť a zdvih tak, aby zodpovedali telesnej hmotnosti alebo pri jazde vo dvojici.

ELEKTRONIKA A VÝBAVA

•  Uvoľnený, športový posed– Zvýšená poloha riadiel a dobrá pozícia nôh umožňujú jazdcovi ovládať stroj a súčasne jazdcovi ponúkajú pohodlie.

•  Jednoduchý dosah na zem– Výška sedadla je 786 mm, štíhly dizajn sedadla i zadnej časti dáva jazdcovi možnosť, aby dočiahol na zem.

•  Vynikajúca komfortná jazda a ochrana pred vetrom– Nízke vibrácie a sedlo s hustým tlmiacim uretánom prispievajú k vynikajúcemu komfortu jazdy. Väčšia karoséria Ninja 400 tiež ponúka skvelú ochranu pred vetrom, čo prispieva k zvýšeniu komfortu jazdy.

•  Antihoppingová spojka
•  Indikátor ekonomickej jazdy
•  ERGO-FIT
•  ABS

ŠPECIFIKÁCIA

Typ motora Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec
Zdvihový objem 399 ccm
Vŕtanie x zdvih 70 x 51,8 mm
Kompresný pomer 11.5:1
Ventilový rozvod DOHC, 8 ventilov
Maximálny výkon 33,4 kW {45 PS} / 10 000 ot.
Maximálny krútiaci moment 38 N•m {3,9 kgf•m} / 8 000 ot.
Mazanie Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Palivový systém Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2 s duálnymi škrtiacimi klapkami
Štartovanie Elektrické
Prevodovka 6-rýchlostná
Pohon nápravy Puzdrová reťaz
Spojka Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy, predné Jeden 290 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Brzdy, zadné Jeden 220 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Odpruženie, predné 37 mm teleskopická vidlica
Odpruženie, zadné Bottom-Link Uni-Trak s plynovým tlmičom a 5-stupňovým nastaviteľným predpätím

 

Pneumatika, predná 110/70R17 M/C 54H
Pneumatika, zadná 150/60R17 M/C 66H
Typ rámu Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
D x Š x V 1 990 x 710 x 1 120 mm
Rázvor kolies 1 370 mm
Svetlá výška 140 mm
Výška sedadla 785 mm
Pohotovostná hmotnosť 168 kg
Celkový objem palivovej nádrže 17 litrov

 

 

FINANCOVANIE

Nechaj si od nás vypracovať výhodnú ponuku
financovania na tento motocykel.